Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
Z racji charakteru organu jakim są SKO należy stwierdzić, że sprawy przyjmowane są głównie w formie odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia. Zgodnie zaś z przepisami KPA i Ordynacji podatkowej, odwołania i zażalenia wnosi się do SKO za pośrednictwem organu, który daną decyzję lub postanowienie wydał. Wyjątkiem od tej zasady jest sytuacja gdy to SKO wydało decyzję jako organ I Instancji - wtedy wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy wnosi się bezpośrednio do SKO (osobiście lub za pośrednictwem poczty).
Informacja wytworzona przez:
Monika Kazior
email: skoczwa@pnet.pl tel.:admin fax: 34 367 40 28 , w dniu: 15‑03‑2012 09:59:00
email: skoczwa@pnet.pl tel.:admin fax: 34 367 40 28 , w dniu: 15‑03‑2012 09:59:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Monika Kazior
email: skoczwa@pnet.pl tel.:admin fax: 34 367 40 28 , w dniu: 15‑03‑2012 09:59:00
email: skoczwa@pnet.pl tel.:admin fax: 34 367 40 28 , w dniu: 15‑03‑2012 09:59:00
Data ostatniej aktualizacji:
15‑03‑2012 10:23:18
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|